Monday, September 22, 2008

MERAPUUUU??? APE KES!!!!!!!!!!!!

hahahahahahaaa.....ni mama aqil ajak merapu gak ni...ramai gak yg merapu psl TAg ni yer...ekekekekek...ni cuma utk suka2 je tau...nti marissa blh bc n kenali mama ngan lbh mendalam...mana tau ble dh bsr nti, malu nk bertanyer...ekekekekekekekk....

First Name - tgk dlm srt banak marissa jelah ek...
Nickname - pu3(nama di alam maya je tau), liza
Birthday - 26 May 1982
Birthplace - kat umah...huhuhuuuu...sian mak banak kan aku
Time of Birth - xtau tp lam srt banak tulis pkl 9.00 am
Zodiac Sign - Gemini
This or That–Flower or Chocolate - mesti ler choc...flower kekadg je...
Pepsi or Coke - hmmm...lgsg xsuker..uwekkkss!!!
Pop or Rock - ape2 pn blh ler...asl xponing pala..
Relationship or One Night Stand - relationship...
School or Work - school xsuka ble kne bc buku..novel xpe..ekekeke... work xsuke ngan bos pompuam yg kerek...hehehee
Love or Money - i pilih money...no money, no love..tp bkn mata duitan tau...
Movies or Music -sume layanzzzzzzzzz...
Country or City - both
Sunny days or Rainy days - sunny... xsuka ble g jln time panas terik.. rainy suka sbb sejuk..almaklumler umah xde ekon...heheheh
Friends or Family - konfem plh family...friend blh cari...
Have you ever Lied - kdg2 terlupa 'aku insan yg lemah'...
Smoked - waktu tecit dulu pnh testing sbb nk tau ape rsnye...tp wa x isap rokok rrr...
Broke someone’s heart - aduhhh...utk sesape yg pnh dilukai olehku, ampun yer..aku insan biasa...
Had your heart broken - semestinyer...
Wish you were a prince/princess - waktu tecit dulu pnh wish..dh bsr br tercapai...ekeekkeek...jd queen di hati suamiku...ye ke pa???? heheheheh
Liked someone who was taken - ade ke ek??? ntahler...
Shaved your head - xpnh pon...waktu bb dulu pn x rsnyer...hhuhuhuhu
Been in love - selalu...xpnh miss
Used chopsticks - hahahah...lawok ler kalu aku pkai chopstiks...sure kne gelak dek lakiku..
Sang in the mirror to yourself - uuiissshhh...jarang skali dibuat..

Favorites
Flower - rose kot...
Candy - sumer perisa i makan tau...
Song - lagu raye...heeheh..blh ke???
Scent - guess
Color - putih itu bersih...
Musical Instrument - piano
Movie - love story
Actor/Actress - ntah...sumer x berkenan...
Junk food - ku suke jeruk...nape ek???
Animal - kalu ckp ikan blh ke??? sbb skang tgh ternak ikan...heheheh
Ever cried over someone - rasanyer...biar le ianya berlalu...
Is there anything you wish you could change about yourself -mungkin satu ari nti...ble msnye tlh tiba...
Do you think you’re attractive - hmmmm...
If you had to choose a fairytale as your life what would you choose - aiyyyooo...citer dongeng ke ni???
Do you play any sports - dulu main netball...skang main bowling..tu pn kdg2..

List (8) random facts about yourself and tag (some) people

1. ku seorang yang pemarah tp cepat je sejuknyer...panas baran ke??? xler...adik badik dia le tu...

2. xsuka tau kalu org ngumpat aku....kalu xpuas ati, ckp jelah ngan aku...guwe x marah ler...sekurang2nye guwe tau ler ape kelemahan/kekurangan diri guwe...huhuhuuuuuu
3. subhanallah...aku ni pemalas yg amat le sejak dh kawin ni...nape ek???? tp ble dtg mood rajin, bzy mgalahkan perdana menteri malaysia...sume nk wat...leh jd PM le pas ni...ekeekkekeekek
4. jiwaku sensitif ler....xleh r ble tgk citer sedih2 ke specially yg ade citer mak bapak, baby ke...ank yatim ke...kalu diorg sedih, aku pn trt sedih...siap nangis bagai...pdhal tgk drama je tu...hukhukhuk...kalu org ngata psl mak aku pn aku sedih gak...tp kalu mak aku ngata aku, aku sedih gak...heheheheeh...ade ke???? ntah ler...duniaku x aman agaknyer....
5. yg ni ditujukn khas utk en somiku...tu pn kalu dia rajin bc ler...'papa, mama xsuka ler papa selalu blk lewat...kalu sbb keje xpe, ni sbb g main bowling ler...lepak kat kdai mamak ler...ntah ape2 lg ler...kdg2 pkl 1-2 pg br blk...repot kat ayh ngan mak kang br tau...mama xsuka tau...kn dh byk kali ckp, tp xnk dgr juga ek...piat tinger tu kang br tau...nk g main or lepak blh tp mesti blk sblm pkl 12 mlm, blh????? sbb utamanye adlh si anak kita tu, ble papa lmbt blk, mula ler wat pangai....nagis2 ler...xmo tdo ler...mcm2 lg yg bisa mbuatkn tekanan darahku naik...TAU??? so sblm mama bertukar jd 'pepaya' (bak kata mama aqil), baik selamatkn dulu ur doter...sekian, utk somiku...
6. ku seorg yg xsuka ber make up...lantak p ler ngan muka ni...jd antu langsuir pn ye kdg2...kdg2 kne bsing gak ngan en somi tp BOOOLAYAN ler...aku xsuka make up sbb rsnya muka ni lg bertambah hodoh kalu make up...mcm cik pon pn ade...kalu ade pn just paki bedak n lipstik jelah...tp kan papa, mama still cantik kan kalu x make up???? hikhikhik...msk bakul angkat sdiri...heheheheh...
7. hobi br skang ialah menjahit...lma dh suka, tp skang br ade kesempatan...sblm ni lenjan mak nye mesin jahit je kat umah...tp kan nape ntah aku ni seorg yg suka wat keje separuh jalan...cita2 bsr nk wat sesuatu, tp ble dh separuh, mula ler ini xckp, itu xckp...trs malas wat...ni ler yg slalu en somiku itu ckp ble aku mta belikn sesuatu...huhuhuhuhu...ms soh bli mesin jahit pn, dia ckp mcm tu gak...last2 aku bli paki duit sdiri...hehehehe...mesin jahit tepi dh ade...mak bg...so skang kne usaha keras utk lembutkan tgn n kemahiran...tp tolong ye...ku x amik sebarang tempahan...just utk diri sdiri shj k...
8. ku plg xsuka bile org dok ngarah kn aku buat itu wat ini...mcm aku xtau lak...tensen tau...pastu xsuka gak kalu aku wat baik ngan org, dia amik kesempatan lak di ats kebaikan aku...mau ku kerat 30 kang...bkn aku x ikhlas tau...tp ku xsuka...
9. kalu lbh blh ke????? xpelah kan....ku plg suka baby...comel nye diorg tu...aku mmg baik r ngan bb ngan kanak2...sbb suka yg amt sgt...cuma kalu wat pangai x menentu ni je yg wat aku jd antu...ekekekekek....

k...sekian sahaja kisah ni utk semua....

den dh xde sape nk bg dh....sume kwn den dh dapek TAG ni...so ini saje ler....

p/s: mama aqil, nti jgn le bg homework yg pjg2 mcm ni tau...heheheeheh...ku ni jns pemalas...tp kalu bg, aku amik gak ler...tp lmbt ckit r nk mbuatnyer...heheheeh...

No comments: