Thursday, March 3, 2011

BABY

ari ahad, 200211, bw dak 2 org tu g scan baby lam perut ni...saje je suka2...kakak pdi le tgk..adik asik nk kaco jer..riuh la jap bilik scan tu...ms nk kuar tu, atok dia tya ' kakak nk p mana tu???' dia jwb ' nk p bw bb ibu blk'...hahahha...mandai je kakak ye...bb blm kuar lg ler..ni mesti dia terigt ms bw blk kayla dr hosp dulu..ms scan tu pn mulut dia membebel kat baby sbb asik ttp muka je...pyh dia nk tgk...hahhah..mcm2 kuar dr mulut dia..masyaAllah le...Ya Allah ler..pastu ble dh kuar dr blk scan, dia tya lg 'ehhh, kita xbw blk ke bb tu ibu???''..mesti lah bw blk sbb masih dlm perut ni lg...hahahahah...x sabar ler nk tgu bb lahir..semoga sihat n sempurna ye syg...muaaahhhsss!!!!



idom kembang cam sape??? hahaha...cik sono ckp cam idom kakak...


kaki dia...


xnmpk clear sgt sbb br 24w ms tu


xsabar le nk tgu dia lahir...kakak ckp dia nk bb 2..mana ler mama nk cr lg sorg yek??? hahaha...lau dpt kembar kan best...berangan sajek...hehehe


beliau adlh sgt aktif di dlm perut...asik kne kick je...cam kak kayla gak ler..


tgn asik kat muka je...shy2 cat la dia ni...


9 comments:

zealvia said...

best!

zamarissa said...

pe yg best??? meh la join skali...seronok tau...ryan nk adik sgt2 tu...

zamarissa said...

pe yg best??? meh la join skali...seronok tau...ryan nk adik sgt2 tu...

-iLLa- said...

best jugak!! baby tuh boy ke gurl??ahaks....

zamarissa said...

illa...meh teka meh...hahaha...ku pn xtau lg...bb malu2..

dd.hasnidar said...

liza!ko dah baper bulan dah ni?
alaaa..tomeytomey baby dlm perut.teringin pulak rasa.hahaihhh!!

zamarissa said...

nk msk 6 bln dahhh...best kn tgk gambo ni...aku pn sukak!!! hihihih...ko kne tahan beb!!! sian haifa kecik lg...hahahaha...haifa dh stat isap jari kaki ke??? muahahahhaha

dd.hasnidar said...

haishhh.mana bleh isap jari kaki lagi..hahaha..

♥ EeiNz ♥ said...

3rd baby ? wah !! lama x kontek2 kan ? anyway, congrats yek ;)