Thursday, February 17, 2011

GA YA GA YA TA

hahahah...korang eja sdiri ye tajuk kat ats tu...sejak ade gigi ni kan...budak sorang ni kn suka sgt GA YA GA YA TA tau...rmi jd mangsa...xtau nk ckp pe dah...kat taska rsnye tiap2 mgu ade je laporan dr tecer dia...gigit dak ni ler...gigit dak tu ler...aiyokkkk...mama pn xtau nk wat pe dah...huhuhhuhuh...even kitaorg kat umah pn selalu jd mangsa gigit...kdg2 spi bdarah tau...lau kat umah, mmg kne babap ler lau gigit org...tecer dia ckp yg selalu jd mangsa gigit dia adlh budak2 baya dia yg suka berebut ngan dia...tecer dia pn xpasan...tau2 je ade bdk nangis...si kenit tu apalagi lari sbil gelak2 ler..haaa..garang tau minah sorang ni...kakak dia dulu selalu jd mangsa gigit kat taska...so skang time adik dia bls dendam utk si kakak kot...hahahaha...harap xde parent yg sentap kan ank diorg kne gigit...sbb rsnye bda tu adlh lumrah yg blaku d setiap taska, btl x??? marissa dulu pn mangsa gigit tp sy xpnh sentap tau!!!! sbb tau tu sume bdk2 lg...bkn reti bfikir ngan waras pn (ececehhh...ayat membela ni...hahaah) korang setuju x dgn ape yg aku ckp ni??? sape setuju, sila komen k...hikhikhik....meh kita tgk gambo dak kenit kuat GA YA GA YA TA ni...tau ler gigi dia bsr (almaklum gigi kapak)...


mesti korang rindu kat budak kenit ni kan???? hahahha...lama dh mama x upload gambo dia dlm blog ni...


ni ms setahun rsnye...kecil comel je cam mama dia kn??? hikhikhik (pasan!)

2 comments:

dd.hasnidar said...

wahh..lama giler tak update blog ye.haha.comel la anak kau.sevijik muka kau.

zamarissa said...

a'ah dd...spi gler blog aku ni x ber update...hikhikhik...comel yer??? MACEH!! sib baik jauh, lau x leh banje rifdi ngan haifa eskrem...:)ms kecik sume bb comel dd...dh bsr nti xtau ler kn...ms kecik geram je tgk...