Thursday, January 15, 2009

HAIIIIIIIIIII

salam...lama dh sy xmasuk cni...heheheeh...ni gambi br ayah sy amik ms tgh tgu mama kat opis...comel x saya pakai tudung???? ni ler penampilan terbaru saya...i likeeeeeeeeee!!!!!!!!!!

6 comments:

mama liana said...

amboiii kemain anak dara nih..ayu dan sopan je dia...lama tak dia bertahan pakai tudung tu?

zealvia said...

kekecik dan pake tudong erk..abes baju midi yg satu kedai kat umah tu tak leh pakai dah ye..ekekkeek

-iLLa- said...

comeynyaa..best ada gegurl leh pake byk accessoriess..

zamarissa said...

kak zara....
itu ank dara kemain suka lg paki tudung...hehehehhe...spai kat umah pun still xnk bukak lg...spai mama nye yg tgk serabut je main sbil paki tudung...trs bukakan tdg dia...hehehhehehe...

zamarissa said...

zea...pkai midi...paki tudung gak...ekekekekeke...klu midi xde lengan , leh cover ngan tudung...heheheheheheh...
itu ayahnye yg rajin beno lyn ank...kalu bw kuar je, cbok nk pakikn ank dia tdung...yg si ank lak...memyerah je kepala nk pakai tudung...ehehehheehhe...ntah ape2 2 banak tu...adoi ler...

zamarissa said...

ila...cpt2 le tambah 1 lg...ekekekekek...mana tau gugurl lak yg kuar...cpt g cr petua nk ank pompuan camne...ekekekek...aku rs kalu ko ade ank pompuan, lg kuat shopping ni...hehehehhehe...