Wednesday, May 21, 2008

PERKEMBANGAN MARISSA







hi...

Minggu lepas sempena cuti Hari Wesak, kitaorg blk ke kampung di Keratong 2, Rompin, Pahang. Hubby anto blk ari jumaat petang, ari isnin baru amik kitaorg semula. Hubby kene keje...Seperti si marissa ble sampai kg, ala2 blur ckit....dh xknl atok ayh n atok maknyer....mula2 smpai nangis...takut ngan org...aparaaaaa!!!!!! pg esoknye br le ok...agaknye br igt...

skang marissa dh laju merangkaknye...nk pkai bju pn susah...adoilerrr....stat umur 6 bln belajo merangkak...skang dh 7 bln...br le laju ckit...heheheheheheh....sebenarnye nk upload video dia merangkak, tp apsal lmbt sgt yek???? ke aku yg xreti wat??? dah dkt 1/2 jam upload, xsiap2 lg....xpelah, nanti aku g tambah pengetahuan ngan tok guruku...

BEEP OH BEEP..TOLONG!!!!

waktu kat kg, br aku perasan...apsal ler marissa ni asik sengih jer....rupa rupanya dia DAH TUMBUH GIGI!!!!!!!!!!!!!!!!!!............yeehaaa....walaupn br sebatang, ank mama dh besar......nasib abik le marissa x demam wktu tumbuh gg tu...kuat sguh antibodimu nakkkk....ALHAMDULILLAH....

skang si marissa ni suka nau memanjat, berpaut pada sofa n badan org...berdiri sambil meniti...Aiyoyoooo...nk belajo jln kaaaa???? Atok mak ckp marissa lmbt jln sbb kaki kecik tp mama tgk ank mama ni mcm tgh training nk belajo jln jerrr...sabo ye syg...kita belajo satu satu dulu...jgn xcited sgt...tkt mama tgk...tp mama sgt2 BERSYUKUR jika marissa DAPAT JALAN DULU......yeeehaaaa...xpyh le mama ngan ayah dokong marissa yg semakin chubby tu...lenguh tau...heheheeheheh...kita usaha ye syg jln dulu..MAMA SOKONG....

CAYA LER ANAK MAMA!!!!!!!!!!!!!!

Walaupun badanmu ala ala bb michelin...

NAMUN KO TETAP PUJAAN HATI MAMA!!!!!!!!!





2 comments:

habibnas said...

salam
weh nak kata aku terer idok ler
malu aku sehgan aku
hahaha
ni aku tgh berguru lagi ngan batiksendat ni
hotmamarehan
wahhh comel ler si kakak ni hahahaha
ko kan panggil marissa adik
hahahaha
aku nak panggil akak kat marissa sebb dier dah tumbuh gigi nak jadii kakak
weh cepat eh anak ko
sah2 nak jadi kakak
cepat dier berjalan cepat ler dier beradik aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
hahahahaha

pu3cindy_82@yahoo.com said...

hahahahahahhhh...

AMIN...
doa tok guru ni...ekekekekkk...